Er du ansat i en administrativ stilling som eksempelvis bogholder, personaleassistent eller sekretær i en mindre eller måske endda mellemstor virksomhed, har med HR-opgaver i dagligdagens praksis at gøre, kan du med dette kursus og HR-uddannelse styrke din rolle. Uddannelsen vil tage udgangspunkt i kursisten som ressourceperson og egentlig opgaveløser indenfor HR-området.
Formålet med uddannelsen er, at styrke og udbrede dit overblik over HR-området, sikre dig en professionel og praktisk tilgang til opgaverne og tilegne dig nye, spændende og relevante metoder samt værktøjer til aktivt at arbejde med udvikling, fastholdelse, rekruttering og afvikling af medarbejdere. Ligeledes vil du få udbygget din viden og kompetencer indenfor fakultetet personalejura og HR-administration.
HR-bevis i bagagen
Efter uddannelsesforløb vil der blive udstedt bevis ved tilfredsstillende gennemført uddannelse. Den Grundlæggende HR-uddannelse er en arbejdsmarkedsuddannelse, sammensat af en række uddannelsesmål som indebærer følgende underpunkter.
HR-strategi i HR-medarbejderens funktion
Det praktiske
På dette kursus vil dine medarbejdere- og eller dig, tilegne dig helt ny viden og forståelse indenfor nedenstående områder m.h.p. den gode kundeservice- og administration.
Udfyld formularen her på siden og bliv ringet op omkring yderligere information ved kurset.
3 gode grunde til at vælge os
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 96 80 15 00