Vi kommunikerer altid – både offline og online såvel verbalt som fysisk. Det sker tit og ofte, at vi bliver misforstået og herved kan der opstå længerevarende og trælse konflikter. På dette kursus vil du få afdækket kommunikationens mangeartede og forskellige elementer.
Du vil blandt andet lære at skelne i mellem professionel, serviceorienteret, konfliktfremmende og dæmpende adfærd. Bliv bedre til at kommunikere på kærlighedsfronten, i hjemmet og ikke mindst i erhvervslivet med et kursus fra ZBZ i bagagen.
Teknikker til håndtering af konflikter
På kurset vil du tilegne dig nye men enkle teknikker til håndtering af konflikter og adfærd i forhold til kolleger, ledelse og andet. Du vil ligeledes lære at sætte rammer, lægge strategier og udarbejder mønstre for forskellige typer samtaler med f.eks. kunder, borgere og kollegaer.
Slutteligt vil du kunne aflæse kropssprog og bruge aktiv lytning samt give konstruktiv feedback, således opgaver løses på bedst mulig vis.
Praktisk information
Hav skiftetøj med og tag noget løstsiddende tøj på. Tag en madpakke med, eller benyt en af de mange cafeer, beliggende lige rundt om hjørnet.
* Pris for AMU-målgruppe 324 kr.
3 gode grunde til at vælge os
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 25 89 72 69