Kommunikation i praksis

Kommunikation i praksis

Vi kommunikerer altid – både offline og online såvel verbalt som fysisk. Det sker tit og ofte, at vi bliver misforstået og herved kan der opstå længerevarende og trælse konflikter. På dette kursus vil du få afdækket kommunikationens mangeartede og forskellige elementer.

Du vil blandt andet lære at skelne i mellem professionel, serviceorienteret, konfliktfremmende og dæmpende adfærd. Bliv bedre til at kommunikere på kærlighedsfronten, i hjemmet og ikke mindst i erhvervslivet med et kursus fra ZBZ i bagagen.

Teknikker til håndtering af konflikter

På kurset vil du tilegne dig nye men enkle teknikker til håndtering af konflikter og adfærd i forhold til kolleger, ledelse og andet. Du vil ligeledes lære at sætte rammer, lægge strategier og udarbejder mønstre for forskellige typer samtaler med f.eks. kunder, borgere og kollegaer.

Slutteligt vil du kunne aflæse kropssprog og bruge aktiv lytning samt give konstruktiv feedback, således opgaver løses på bedst mulig vis.

Praktisk information

Hav skiftetøj med og tag noget løstsiddende tøj på. Tag en madpakke med, eller benyt en af de mange cafeer, beliggende lige rundt om hjørnet.

Om udbyder

  • Udbyder: ZBC
  • Telefon: 25 89 72 69
  • Kursuslængde: 8 dage
  • Kursussprog: Dansk
  • Kursus startdato: Løbende
  • Kursus lokation: Roskilde
  • Pris for kursus: 1980 DKK

* Pris for AMU-målgruppe 324 kr.

Kommunikation i praksis; ZBC

Hvad sker der ved at ønske kontakt?

  • Den kursusansvarlige ringer dig op
  • Du får de informationer, du søger
  • Du får mulighed for at tilmelde dig direkte

Dine oplysninger videregives ikke til 3. part

3 gode grunde til at vælge os

  • Lær at tyde samt aflæse kropsprog
  • Tilegn dig nye teknikker til håndtering af konflikter
  • Forbedrer kommunikationen på kærlighedsfronten

Ring og hør nærmere!

Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål


Ring til os på 25 89 72 69

ZBC_logo_2018_400x400.png