Salg er en af de absolut vigtigste discipliner i arbejdet for at sikre en virksomheden succes og lønsomhed. Dygtige sælgere skal være i stand til at skabe de bedste rammer og de rette løsninger til kunderne.
Med dette kursus i baglommen vil du lære hvordan og hvorledes, du skaber de rigtige rammer og ikke mindst forretningsmæssige relationer til kunderne. Du vil med dette kursus erhverve dig selv en god praksisnær og solid værktøjskasse til optimering af salg.
Med dette kursus i kundeservice indenfor detailhandelen kan du som salgsmedarbejder, yde en kundeservice i overensstemmelse med butikkens servicekoncept, tiltrække og fastholde kundegrupper og indfri forventninger.
Bliv topsælger
Efter endt kursus kan du som medarbejder i en detailforretning matche enkelte kundetyper og grupper, give kunden en god indkøbsoplevelse og levere den forventede vare. Du vil som salgsmedarbejder kende betydningen af den gode og enestående kundeservice og realisere dette i butikkens indtjening- og omsætnings perspektiv.
Ydermere kan du ud fra tillærte markedsføringsmetoder og materialer, erhvervet på kursus, bl.a. vurdere kundernes forventninger og afstemme disse således den gode service altid opretholdes til fordel for "repeat business".
Det praktiske
På dette kursus vil dine medarbejdere- og eller dig, tilegne dig helt ny viden og forståelse indenfor kundeservice- og salg:
3 gode grunde til at vælge os
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 88 52 32 00